Facebook Instagram

pl/ en

Regulamin sklepu internetowego

  • 1. Sklep internetowy ww.floraconcept.pl, prowadzony jest przez firmę NOI ANDRZEJ SAWICKI ul. Gandhiego 8, 02-645Warszawa, NIP : 543-180-32-32 , REGON :051970322, dalej nazywaną „Sprzedającym“.
  • 2. Kupujący – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu, przedsiębiorca, pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „ Klientem“.
  • 3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  • 4. Zamówienia złożone i opłacone do godz. 24:00, będą realizowane w następnym dniu roboczym w myśl naszej zasady – „ dziś zamawiasz. jutro dostawa “.
  • 5. Składając zamówienie należy podać swoje dane osobowe, numer kontaktowy oraz adres dostawy.
  • 6. Ceny produktów podane są w polskiej walucie i zawierają bezpłatną dostawę oraz obowiązujący podatek VAT.
  • 7. Dostawy realizujemy tylko na terenie Warszawy oraz okolic od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-15.00 lub 16.00-20.00 firmą kurierską lub transportem własnym.Preferowane godziny dostawy prosimy wpisać w rubryce „ tekst na bileciku/ godziny dostawy“.
  • 8. Zapytania o możliwość dostawy w innych godzinach oraz dniach prosimy kierować mailowo : info@floraconcept.pl lub telefonicznie +48 662047209 .
  • 9. Zawarcie umowy sprzedaży następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta a realizacja z chwilą zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedającego.Środki pieniężne należy przelać na numer konta : 50 1160 2202 0000 0001 1086 3532 .
  • 10. Płatności na stronie realizowane są przy pomocy serwisy internetowego PayPal i Przelewy24 .
  • 11. Sklep oferuję wysyłkę paragonów i faktur w formie elektronicznej.
  • 12. Sprzedający odpowiada wobec klienta za niezgodność towaru a umową sprzedaży na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
  • 13. Gwarantujemy świeżość kwiatów, przez minimum 3 dni od dostawy.Z doświadeczenia jednak wiemy, że większość kwiatów utrzymuje się przez 7 dni a niektóre gatunki nawet do 14 dni.
  • 14. Reklamacje możliwe są w terminie 14 dni w przypadku, kiedy przesyłka zostanie niedostarczona, zniszczona w transporcie lub jest niezgodna z zamówieniem oraz kiedy kwiaty są nieświeże. Reklamacje należy zgłaszać mailowo : info@floraconcept.pl lub telefonicznie +48 662047209, dołączając zdjęcie/mms uszkodzonego produktu, będące podstawą reklamacji w ciągu 3 godzin od dostawy. Reklamacje zgłoszone w późniejszym terminie lub nie zawierające dokumentacji zdjęciowej nie będą rozpatrywane.Sprzedający ponosi odpowiedzialność finansową tylko do wartości zamówienia.
  • 15. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  • 16. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  • 17. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Facebook Instagram